Toimitusehdot


Yleistä


Lillana tuotteet valmistetaan käsityönä Suomessa. Jokainen tuote on uniikki yksilöllinen kappaleensa. Kuviokankaissa kuvion kohdistuminen voi vaihdella valmiissa tuotteissa, eikä näin ollen aina täysin vastaa tuotekuvaa. Myös värit toistuvat eri näytöillä erilaisina.

Kankaiden riittävyys on rajallinen ja näin ollen ei välttämättä riitä toivomaasi tuotteeseen. Kyseisessä tilanteessa olemme yhteydessä ensisijaisesti sähköpostilla.

Tilausvahvistus tulee automaattisesti annettuun sähköpostiosoitteeseen, mikäli et saanut sitä tarkista roskaposti-kansio ja sähköpostin oikein kirjoitus. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä sähköpostilla: info.lillanashop@gmail.com

Jos laitat viestiä tilaukseen liittyen, ilmoita tilausnumero joka näkyy tilausvahvistuksessa.

Tilauksen tehdessä asiakkaan katsotaan olevan tutustunut ja sitoutunut kulloinkin voimassa oleviin toimitus- ja palautusehtoihin.

Pidätämme oikeuden kaikkiin muutoksiin. 


Maksaminen

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna Checkout  ja käytettävissäsi ovat kaikkien pankkien maksupainikkeet, korttimaksut sekä lasku/osamaksupalvelut.

Jos valitset maksutavaksi laskun, se tulee sähköpostiisi kun tilaus on lähetetty.

Mikäli sinulla on maksamiseen tai laskuihin liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99770 (ark. klo 9:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.  


Toimitus ja toimituskulut


Toimituskulut Suomeen aina 2,99€  (tilaukset lähetetään aina ensijaisesti kirjeenä/halvimman toimitustavan mukaan)

Yli 100€ tilaukset ilman toimituskuluja. 

Myös nouto Kouvolasta mahdollista. Saat ilmoituksen kun tilaus valmiìna, tämän jälkeen sovi erikseen heti nouto ajankohta.

Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. 


Toimitusaika


Tilauksesta valmistettavien tuotteiden valmistusaika vaihtelee 2-4 viikon välillä. Ruuhkaisimmat sesonki ajat: kevät, alku syksy ja joulun sesonki loka-joulukuu.  Olethan siis ajoissa liikkeellä jos tarvitset tuotteen johonkin tiettyyn päivään mennessä. Reaaliaikaisen arvion saat laittamalla viestiä.

Heti valmiit tuotteet postitetaan pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän sisällä. Huomioithan myös postin kulun viemän ajan. Lillana ei vastaa postin kulun viivästyksistä.


Palautusoikeus


Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus.

Tilauksesta ja asiakkaan toiveesta valmistetut tuotteet eivät kuulu palautusoikeus lain piiriin. Näin ollen palautus oikeus koskee vain Heti Valmiit- kansion tuotteita.

Palautettavan tuotteen tulee olla täysin käyttämätön ja myynti kelpoinen. Palautuksen kuluista ja perille saapumisesta vastaa asiakas. Olethan aina yhteydessä meihin sähköpostilla ennen palautuksen tekemistä. Info.lillanashop@gmail.com  Hyvitys palautetaan maksuntarjoajan kautta (klarna). Hyvitys koskee tuotteiden hintaa, ei postitus kuluja. Mikäli palautettua tuotetta ei ole säilytetty Asiakkaalle kuuluvaa huolenpitovelvollisuuden tavoin, voidaan Asiakkaalta periä tuotteen arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan asti. Palautuksen tulee sisältää alkuperäispakkaus sekä kaikki pakkaukseen kuuluneet osat, tuotelaput ja mahdolliset kiitos/ilmaislahjat.

Huomioithan että tilauksen noutamatta jättämistä ei katsota palautukseksi. Noutamatta jääneistä ja palautuneista paketeista veloitamme 15€ käsittelykulut.


Asiakaspalvelu


Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

info.lillanashop@gmail.com